Kuchniaobledniezdrowa.blogspot.com to kulinarny blog Kingi.

Pisze o sobie: Od jakiegoś czasu gotowanie stało się moją pasją, moim sposobem odreagowania od prawniczego życia, moim sposobem na relaks. Stałam się specjalistką od szybkich dań przyrządzanych jeszcze w szpilkach, w garsonce, zaraz po wieczornym powrocie z pracy. Szybkie obiado – kolacje, a jednak wyszukane, pięknie podane, jedzone na codzień przy świecach i orginalne. W kuchni odnajduję radość, zatapiam się w innym świecie. Jeszcze zaś większą radością jest, gdy mój główny degustator – mąż – chwali moje dania. Zdarza się, że w degustacji bierze udział 2 letnia córka!Zjedzenie przez tego niejadka mojej potrawy, to już prawdziwe uznanie. Z lubością wynajduję nowe produkty do wykorzystania w kuchni. A potem wyczrowuję z nich potrawy, które dotąd nie gościły na naszym stole. Wciąż poszukuję informacji o zdrowym odżywianiu, o dostępnych na naszym rynku produktach ekologicznych. Moja kouchnia ma jeszcze jedną cechę – jest z całą pewnością bardzo, bardzo zdrowa!

Kinga Oswaja Kofu: http://kuchniaobledniezdrowa.blogspot.com/2010/10/warzywa-z-tofu-po-kantonsku-akcja.html

Składniki na 2 osoby: (proporcje nieco zminieone w porównaniu do oryginalnego przepisu)

  • 40 g. groszku cukrowego – u mnie groszek mrożony;
  • por pokrojony w krążki;
  • marchewka pokrojona w ćwiartki i dalej w 4 – 5 cm słupki;
  • cukinia pokrojona tak jak marchewka;
  • mini kolby kukurydzy marynowanej x 6 przekrojone wzdłuż na pół;
  • 2 gałązki selera naciowego pokrojonego drobno w krążki;
  • 3-4 łyżki soku z pomarańczy;
  • łyżeczka miodu;
  • przyprawa chińska 5 smaków (zdarza mi się zastępować odrębnie łączonym cynamonem, gożdzikami, anyżem…);
  • kostka tofu naturalnego lub wędzonego – pokrojonego w kwadraty;
  • olej do smażenia;
 

 

Jeszcze nikt nie komentował, bądź pierwsza/pierwszy

 

Skomentuj